50 år i dekkindustrien Over 1.000.000 produkter på lager
General.GoogleAnalytics0b76cb18c20845afac37300fc4c81228
Menu

Reklamasjon


Returvilkår


Varer tas bare i retur etter forutgående avtale med NDI. Ved retur av riktig leverte varer belaster vi 10 % returgebyr og fraktkostnader (min. kr. 300,-). Varer som er bearbeidet, er utgått fra NDI sitt sortiment, har mangelfull emballasje, samt varer kjøpt på kampanjer og til spesialpris tas ikke i retur.


Garantivilkår

Alle produkter i vårt sortiment er garantert mot fabrikasjonsfeil. Hvis det mot formodning skulle oppstå en feil, ta kontakt med reklamasjonsansvarlig på tlf. 69 83 34 10. Etter avtale skal det defekte produktet sammen med en reklamasjonsrapport, sendes inn til Nordisk Dekk Import AS for vurdering. Innsendelsen skjer for kjøpers regning og risiko. Ved godkjennelse av reklamasjonen dekker NDI fraktkostnaden. Vi gjør oppmerksom på at skader påført av ytre omstendigheter, feil anvendelse eller følgeskader ikke er omfattet av garantien. Reklamasjon vedr. mangler ved levering må skje snarest og senest innen 8 dager etter varens mottagelse.


Mottagelsen av våre produkter er en bekreftelse på ovennevnte betingelser.


Tillegg til retur/garantivilkår


Husk å fylle ut fraktbrev, følgeseddel/reklamasjonsskjema, samt merk varene med avsender og mottaker. NDI skal, uten unntak, kontaktes vedrørende transport.


Dersom kjøper sender varer i retur uten avtale, er kjøper ansvarlig for frakten.
NDI Norge AS
Om os

Lyserenveien 2
1820 Spydeberg
Norge
Org nr 948 583 232
post@ndi-no.com

Behøver du hjelp?

Kontakt kundeservice på:
+47 69 83 34 10
eller e-post ordre@ndi-no.com

Mandag-fredag 08:00-16:00

Visning

Værksted
Butik